RSS Feed

Chip de copil-Euforia TV

Posted Image

Dupa ce am urmarit , ieri ultimul episod din BAD GUY, din 6 Februarie incepe un nou serial: Chip de copil!

  • Genul: Romance, comedie
  • Episoade: 20
  • Director: Lee Jin Seo (이진서) & Lee So Yun (이소연)

Povestea lui Lee So Young , o femeie de 34 de ani, care este împovărata cu datoriile  familieei şi are ca si calificare doar liceul.Dar visul ei este de a deveni un designer de moda. Are ca avantaj,aspectul ei tineresc ,insa este confundata de obicei cu o absolventa de 25 de ani.Visul ei se implineste atunci cand este angajata la o companie ca designer de moda, unde il intalneste pe Choi Jin Wook, un om care pare mai matur decât ea.

2011 KBS Drama Awards:

  • Excellence Award for Mini Series, Actor (Choi Daniel)
  • Excellence Award for Mini Series, Actress (Jang Na Ra)

Posted Image

Distributia

The Style Design Company


Din 6 Februarie , de luni pana vineri de la ora 17:30 !!!

4 responses »

  1. Multumim Filmul Chip de copil este excelent Apreciez jocul subtil al Actriei jang na ra si al lui choi daniel Jos palaria Captivant,incantator film Felicitari coreenilor Ne dau lectii de arta curata

    Răspunde
  2. Sunt antiseriale latine! Nu am vazut nici un film coreean,pana la acesta!Nu ma dau in vant dupa serialele istorice. Din intamplare am ajuns pe Euforia la acest serial la ep.2. Imi place foarte mult! Ma bucur ca episoadele au o durata mai lunga .Din pacate am vazut ca sunt doar 20 de episoade! Poate ca de acum o sa ma uit si la altele!
    Imi plac frizurile barbatilor :))

    Răspunde
  3. Da…atunci cand apreciezi o tara inseamna k iti plake totul,eu ador Coreea d Sud si sper sa ajung vreodata pe acolo. Iubesc Coreea!
    Salut fanii filmelor Coreene

    Răspunde
  4. Mi-a placut la nebunie chip de copil super tare

    Răspunde

Lasă un răspuns

