Song Il Gook a devenit tata!

Vineri, 16 Martie , ora 8:30: SONG IL GOOK a devenit ,oficial TATIC de TRIPLETI!!!
Mesajul lui SIK pentru fanii pe care l-a postat el insusi in GeNtLesongilkook

„Buna ziua!
Dragi membri ai familiei GeNtLe

In primul rand, e timpul sa va dau o veste fericita ~ ^ ^

Cei trei fii ai mei au venit in aceasta lume cu putin timp in urma.
Datorita grijii si rugilor voastre, toti cei trei fiii si mama lor sunt foarte bine.
Sa porti in pantec trei copii nu este un lucru usor, asa cum am crezut la inceput …

De obicei, copiii se nasc la 40 de saptamani, dar tripletii sunt foarte greu de tinut
pana la 35 de saptamani (?).
Din fericire, „Dae-Han, Min-kook, Man-Soe” au peste 35 de saptamani si greutatea lor, de asemenea, e peste 1.8 kg, asa ca nu trebuie sa va faceti griji ~ ^ ^;

Pana in prezent, din cauza filmarilor la „Kimchi Family aproape ca nu m-am putut pregati.
Imi cer scuze si multumesc sotiei mele pentru puterea cu care a suportat totul …

Si voua va multumesc tuturor, draga mea famile Gentle!”

Un prieten de-al familiei a declarat:„Song Il Kook nu a reusit sa fie in timpul sarcinii alaturi de sotia sa din cauza programului său incarcat. Dupa nasterea tripletilor, el a ţinut-o de mana pe Jung Seung Yeon şi i-a mulţumit pentru ca a fost sănătoasa si puternica in ultimele 35 de săptămâni. „

Bunica de tripleti, Kim Dong Eul, a adaugat „Am fost atât de ocupata în ultima vreme că nu am fost în stare să am grijă de fiica mea „adoptiva” (nora), si imi pare extrem de rau pentu asta .Si pentru ea a fost un moment extrem de greu : a dat naştere la trei copii. Sunt foarte mândra de ei şi de ea si sunt foarte recunoscătoare. „Ea a mai spus la aflarea vestii: “Traiasca, Republica, Coreea” (semnificatia numelor copiiilor) provocand o ridicare de spranceana din partea lui SIK

Iar pe Pe 15 Martie Song Il Kook si Jung Seung Yeon au implinit 4 ani de la nunta!

Felicitari!!!! ❤

8 gânduri despre ”Song Il Gook a devenit tata!

  1. vasluianumarcela zice:

    O minune mai da cand sunt gemeni pe aici colea dar o minune fantastica cand sunt si tripleti deacuma e impacat song il kook toata viata cu cei trei copii ai sai- (daca nu sunt prea indiscreta ce are ca tatic fete sau baieti?)

  2. ketty21 zice:

    FELICITARI…TRI DOAMNE ….SI TOTI TREI… SA AI SANATATE CU SOTIA TA SA-I VEDETI MARI SI SA AJUNGETI BUNICI …
    ASA CUM SINT EU…

Lasă un comentariu