Noul serial :Legendele palatului – Gyebaek(TVR1)

Posted Image

Lee Seo Jin revine pe micile ecrane. Indragitul actor din serialul “Legendele Palatului – Furtuna la Palat” (The Wind of the Palace), se intoarce intr-un nou serial “Legendele palatului – Gyebaek”.

Posted Image

Povestea generalului Gyebaek din Baekje, va fi difuzata pe TVR1 incepand din 21 martie, ora 17.40. Filmul are 36 de episoade, este produs de MBC si a fost lansat in 2011. Lee Seo Jin , il va interpreta pe generalul Gyebaek.

Insa Lee Seo Jin nu e singurul actor cunoscut.Ii vom revedea pe:

Oh Yeon-Su-(personajul Yu-Hwa din Jumong)(Bad Guy)

Song Ji-Hyo -(personajul Ye So-Ya din Jumong )

Choi Jong-Hwan -( personajul Jang Moo-Yul din Dong Yi)

No Young Hak - Iljimae si Secretele de la Palat

Ahn Kil Kang-(Secretele de la Palat)

Kim Byung Gi -(Jumong si Taramul dintre Vanturi)

Si multi, multi altii….

Posted Image

Legendele palatului – Gyebaek
(GYEBAEK –Coreea, 2011)
Cu: Lee Seo-jin, Oh Yeon-soo, Jo Jae-hyun, Song Ji-hyo .
Regia: Kim Geun-hong, Lee Sung-joon, Jung Dae-yoon
* În anul 660, armatele unite ale Shillei şi imperiului Tang, din China, invadează Baekje. Generalul Gyebaek organizează o armată de 5000 de oameni, deşi este conştient că numărul lor este prea mic pentru a face faţă. Cu toate acestea, nu ezită să-şi apere ţara, mai ales în bătălia de la Hwangsanbeol, spunând „prefer să mor în bătălie, decât să devin sclavul inamicului”.
Reuşeşte Gyebaek să învingă ? Dar inima puternicului bărbat, cine-o cucereşte?
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
Posted Image
Posted Image
16 thoughts on “Noul serial :Legendele palatului – Gyebaek(TVR1)

  1. ceva foarte reusit in dorinta de a mai vedea noi seriale cu actori din alte seriale ce le-am mai vazut .Multumesc mult Stefania de mess trimis caci sunt foare nerabdatoare in a mai vedea un nou serial coreean si dupa cum le reusesc ei mereu foarte placute si extraordinare

  2. Salut
    Va rog, cine ma poate ajuta cu un link de download pentru tot serialul ? Am incercat sa-mi fac cont pe asia torrents dar nu am reusit .. intra mereu o fereastra si ma pune sa fac alte chesti .. iar in final nu ma lasa sa-mi fac cont. Are cineva torentele downloadate ca sa iau si eu fisierele ? Am gasit subtitrare in romaneste la toate episoadele, si imi mai trebuie fisierele filmelor. Cine ma poate ajuta il rog sa-mi trimita mail pe alibaba13ro@yahoo.com
    Multumesc anticipat :)

  3. este un serial foarte frumos, sunt o mare fana a filmelor chinezesti…:x:X:X:X imi place la nebunie foarte mult dar si actori care joaca foarte bine rolul lor va iubesc !!!!!!!!

Lasă un răspuns

