Han Hyo Joo in ‘HIGH CUT’

Actrita Han Hyo Joo a facut recent un pictorial pentru „HIGH CUT ”  unde,  pentru prima oara , a arătat partea atragatoare si sexy a ei .

Pictorialul a fost făcut în zona învecinată din Manhattan, New York, unde  poarta o rochie mini neagra, pe străzile din Brooklyn are un aspect rebel iar in celelalte fotografii,  poarta blugi si tricouri sponsorizate de Calvin Klein.

Într-un interviu, Han Hyo Joo a vorbit despre colaborarile ei cu diferiti actori, cum ar fi So Ji Sub, Lee Byung Hun  si Go Soo. Aceasta a spus:  „Eu am lucrat cu staruri foarte faimoase. Prima dată, am spus wow, e un mare star. Dar, după ce ajungi sa-l cunosti mai bine,  ai senzatia pe zi ce trece ca iti este ca un frate mai mare. ”

Han Hyo Joo, a dezvăluit că  a fost talentata de mica: „Pe atunci vroiam sa invat totul intr-o singura zi. Puteam sa invat ceva intr-o saptamana, desi ceea ce invatam era programat pentru  3 luni. Dar, odată ce intelegeam ceea ce aveam de invatat  mi  se parea plictisitor, asa ca iar ma apucam de invatat ceva nou in avans. Simt că aceasta cariera, de  actrita este într-adevăr potrivita personalitatii mele. Acest lucru se datorează faptului că în calitate de actriță, ajung să joc  roluri diferite de fiecare dată, așa că  sunt foarte multumita de stilul mau de viață pe care il am in acest moment. ”

2013032101001366500110103

DSC02748

DSC02756

DSC02737

DSC02747

DSC02750

DSC02743

DSC02763

 

DSC02735

DSC02732

 

Lasă un răspuns

