Interviu-Kim Soo-hyeon-I

„Să nu îndrăznești sa duci urciorul  departe de mine Aceasta este comanda unui rege „.

Femeile nu pot nega ordinul regelui Hwon… Kim Soo-hyeon-I  se întâlnește cu  Jeon Ji-hyeon în filmul „Hoții”. De data aceasta este Jeon Ji-hyeon după Suzy și Han Ga-in.  Intr-adevăr se pare ca actorii din  generația lui Kim Soo-hyeon-I merg in mod sigur la inimile telespectatorilor!

I:Joci împreună cu Jeon Ji-hyeon în „Hoții”. Ai jucat cu Han Ga-in și  …acum cu  Jeon Ji-hyeon. Tu ești cel norocos sau ea este cea norocoasa?

R– (Rade) „Noroc?  Acum vorbim despre Jeon Ji-hyeon. Jeon Ji-hyeon”.

I:Cum ai obtinut un rol in „Hotii” ?

R-„Acest casting a fost cel mai inpotrant pentru mine. Am fost foarte emotionat la început, când stateam cu toti seniorii, nu mai puteam nici macar sa respir. Nu ca as fi debutat cu acest film, dar nu am știut ce să fac și am incremenit. Insa    Jeon Ji-hyeon, Lee Jeong-jae, Kim Yoon-seok si Kim Hye-sooa s-au comportat frumos cu mine și mi-a facut sa ma simt mai confortabil. Îmi amintesc ca turnarea filmului trebuia sa fie „distractiva și plăcuta”. Personajul pe care il interpretez este cel mai tanar dintre hoți,  dar  este totodata un personaj romantic, care ar da orice pentru dragoste și nu s-ar supăra dacă  nu ar primi bani la fel de multi. Acum, daca mă uit in urma , am jucat doar roluri similare in care aveam privirea îndreptată către o fată, în „Dream High” ca Song Sam-dong, „The Sun and The Moon” ca Hwon si  in „Hotii” ca Jampano „.

I: Lasand la o parte rolurile pe care le-ai avut, asa este si Kim Soo-hyeon-I in realitate?

R:  „Hm … Uneori da, alteori nu”. (Râde)

I: Stiai ca Jeon Ji-hyeon s-a casatorit?

R: Nu, nu stiam am aflat prin inermediul ziarelor.

I: Am auzit ca ai boxat acum  aproximativ un an.

R: A trecut mult timp de cand am facut asta. As vrea sa mai fac asta cand am timp liber.

I: Ce faci in timpul tau liber?

R: Imi place sa dorm. Cred ca e normal sa-ti placa asta. Imi place sa ma duc la cinema cu prietenii si la Karaoke. Imi place sa mananc, sa beau si nu mai este nimic special ce fac in timpul liber.

I: Cat de mult fumezi si bei?

R: Imi place sa fumez. Fumez un pachet mare. De baut, nu beau mult. Imi place sa beau doar putin Soju.

I: Cand vrei sa te insori?

R: Nici nu m-am gandit la asta.

I: Armata?

R: Ar trebui sa merg, atunci cand voi avea timp sa ma uit inapoi?  Cu toate aceste tara decide cand e timpul sa ma duc, deci nu pot face nimic in legatura cu asta.

I: Hwon nu putea iubi o alta femeie in serialul ” The Sun and the Moon” ( Soarele si Luna) deoarece nu o putea uita pe  Yeon-woo.  Daca ai fi fost in locul lui, si femeia iubita nu ar mai fi fost in aceasta lume,  ai fi putut iubi o alta femeie?

R:  Hm…cred ca o vreme nu as putea, dar nu cred ca as putea 8 ani face asta, la fel ca Hwon.

I: Esti in Est cu Bae Yong-Joon, t-ia dat vreun sfat in legaura cu „The Sun and The Moon” ?

R: A monitorizat drama de la inceput pana la sfarsit. Pe cat de nerabdator eram, am exagerat in unele momente, cu privirea, cu emotiile si cu folositul muschilor.  El mi-a aratat. A spus ” Este adevarat ca Hwon era inteligent, ascutit la minte si atragator. Oricum, tu te concentrezi prea mult pe ele”  M-am gandit la ceea ce mi-a spus si am lasat sa iasa la iveala puritatea pe care Hwon o avea. Am spus ca voi rezolva problema si dupa aceea m-a felicitat si m-a sustinut.

 

 

Lasă un răspuns

