One World Together – Campanii de mediu din Coreea

 Corporate Social Responsibility este considerat în prezent o parte din datoria oricarei companii de a-și îndeplini obligațiile morale pentru clienții și comunitățile sale. Aproximativ 80% din consumatorii americani considera ca  CSR  constituie un factor important atunci cand acestia isi fac cumparaturile (Forrester Research, 2009), astfel este clar că angajamentul companiilor de a fi responsabili pentru acest lucru  afectează  atât cheltuielile de consum  cat și valoarea brandului.

In acest articol vom arunca o privire la CSR din Coreea, punand accent pe campaniile de mediu, de la programe corporative de lungă durată la o inițiativă sprijinita de guvern  si sustinuta de întreprinderile  „verzi” mici și mijlocii .

1. Campania „Keep Korea Green”  –Yuhan Kimberly

Campania  lui Yuhan Kimberly „Păstrați Coreea Verde” este programul cel mai longeviv de mediu CSR. Cunoscut și apreciat în rândul publicului, campania promovează conservarea ecologică prin împădurire parcurilor nationale și munților, crearea „zonei verzi” (o politică folosita pentru păstrarea spatiilor verzi în zonele subdezvoltată sau zonele urbane) dezvoltare, clase „experimentați natura” , educație-silvicultură și o varietate de alte activități care vizează conservarea mediului natural din Coreea.

Din 1984, compania a plantat peste cinci milioane de copaci care acoperă  3.800 hectare de păduri naționale și munți. Ea a contribuit, de asemenea, la reîmpădurire în țările vecine – inclusiv Coreea de Nord si Mongolia – a căror sănătate ecologică are un impact direct sau indirect asupra națiunii.

2.Campania  „Good Food” –Pulmuone

Pulmuone este unul dintre cei mai importanti furnizori din Coreea de alimente naturale, proaspete și sănătoase. Se bazează pe convingerea că o dieta sanatoasa este temelia unei vieți sănătoase, produsele companiei fiind riguros obținute, utilizand  ingrediente naturale care nu conțin aditivi artificiali sau grăsimi.
Pulmuone a pornit propria sa campanie „Good food”, în 2010, pentru a ajuta promovarea unui stil de viață sănătos alimentar in randul copiilor. Cu programe educative elaborate pe diferite grupe de vârstă, tinerii învață lucruri importante despre diete echilibrate si nutritie buna prin cântece și povești, precum și  prin activități, cum ar fi degustări de produse alimentare de sezon.

În ciuda importanței CSR și conștientizarea ecologică corporativa, întreprinderile mici de multe ori nu dispun de resursele necesare pentru a menține programele verzi. Odată cu creșterea standardelor de reglementare, de monitorizare a consumului de energie internaționala și a emisiilor de carbon, un program a fost lansat pentru sprijinirea întreprinderilor mici și mijlocii din Coreea ca urmare a  bunelor practici de afaceri ecologice.

3. Green-Biz Excellence Green Net

Programul „Excelent Green-Biz” a fost lansat în iunie 2010 de către Small and Medium Business Administration, ca răspuns la creșterea reglementărilor internaționale de mediu și pentru a încuraja reducerea voluntară a emisiilor de gaze cu efect de seră.

În cadrul programului, acreditările Green Business ale companiilor sunt evaluate folosind un rating Standard verde și Indicatorul cuprinde cinci categorii majore – Green Business Strategy, Green Business Systems, Green Business Energy & Resources, Greenhouse Gas Emissions și CSR – fiecare împărțit în alte 20 de subcategorii.

Întreprinderilor cu rang înalt în aceste categorii le sunt acordate Excelent  Green-Biz. În 2010, compania Fursys( fabrica mobilier) a devenit primul destinatar al mărcii Excelent Green-Biz. De atunci, 147  de întreprinderi au primit distincția.

Companiile care au primit certificarea sunt eligibile pentru o varietate de beneficii legate de inițiative de afaceri ecologice, inclusiv revizuirea prioritară a cererilor de brevet, de sprijin pentru proiecte de cercetare și dezvoltare, precum și asistență în vânzările la export. În același timp, programul oferă companiilor low-scoring consultanță de specialitate cu privire la modul de  îmbunătățire a gestionarii afacerilor verzi.

Un gând despre &8222;One World Together – Campanii de mediu din Coreea&8221;

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s