[Interviu①]-Jo In Sung-Dragoste neasteptata

image

„…in scenele in care plang, dau tot ce pot…”

De obicei ai multe lacrimi? Ai plans mult timp dimineata…

„Eu nu sunt o persoana lacrimogena, am simțit un pic de milă…cred. Cred ca e un sentiment mult mai intens decat  un „bravo”si „multumesc” . Am intrebat-o pe scriitoarea Noh „Puteti adauga mai multe scene pentru mine?” Aceasta a raspuns „Nu am vrut ca tu sa te obosesti atat de tare si sa fii cat de poate de sincer dupa aceea. În caz contrar, vei muri, probabil, din cauza  actoriei.” Spune asta deoarece scriitoarea Noh se pune in locul nostru atunci cand jucam si spune: ” Nu se face așa. ” sau ” Cum ai de gând să acționezi data viitoare? „Cred că se simțea ca o mama atunci. ”

image

Ai plans foarte mult in aceasta drama…

Deoarece Noh a scris-o asa (Rade) „Plansul…lacrimile de desprind din ochi. Ascunde-ti fata dupa maini si plangi” si etc. Desi scriitoarea Noh pare o femeie puternica defapt este foarte generoasa si are un suflet bald . Cred ca a scris toate acestea deoarece il compatimeste pe Oh Soo.

Dar s-a intamplat odata, când am simtit o presiune la toate scenele in care plangeam. Nu știam cum să o fac. Eu nu sunt o actriță. Nu există încă o prescripție pentru un actor cum să facă scenele de plâns. Am fost un pic speriat pentru că am simțit că trebuie să dau tot ce am mai bun. În cazul în care scena cu plansul este recunoscută și va fi sub lumina reflectoarelor, am să încerc să diversific astfel de scene. Deci, după ce am văzut sfârșitul Episodului 9, scriitoarea Noh mi-a spus că, „Să terminam cu plansul, dar trebuie sa plângi din nou la sfarsit.”

Jo In Sung Brings Up the Topic of Marriage

 Nu stiam ca ai avut astfel de probleme. Nu am crezut vreodată că te-ai simțit în acest fel in scenele in care ai plans …

„De fapt, cred că scenariul joacă un rol important. Telespectatorii au fost pe deplin atrasi în poveste, asa ca nu au găsit „plânsul” meu plictisitor. Dacă ar fi fost o dramă care sa-si pierda ritmul și nu ar fi putut magnetiza spectatorii la poveste. Cred că publicul care gaseste falsitatea in actorie nu poate simpatiza cu toate personajele. Este pe deplin puterea scenariului – capturarea telespectatorilor. Astfel telespectatorii au perceput felul in care am jucat si plânsul în diferite moduri. ”

image

„…cred ca Oh Soo este un barbat foarte sexy…”

Datorită lacrimilor lui Oh Soo, ” That Winter, The Wind Blows ” este atat de populara si este victorioasa in competitia dură cu o alta drama care era difuzata in acelasi timp. Actrita Sunbae de la aceeași companie spunea „scriitoarea Noh Hee Kyung este minunata!Directorul Kim Kyu Tae este minunat! Song Hye Kyu este minunata! Iar tu, Jo In Sung ești prea minunat! „Este unul dintre motivele pentru Jo In Sung se pot alătura filmarilor cu încredere.

Prin ochii lui Jo In Sung , cum il vezi pe „Oh Soo” ?

„Cred că Oh Soo este un bărbat foarte sexy. El știe cum să se sacrifice. El a făcut o greșeală imensă cu Oh Young, și cu oppa al ei care a murit din cauza lui Oh Soo. El a mințit o dată, dar nu mi se pare ca isi gaseste o scuză pentru ce a facut și accepta orice spune Oh Young. ”

„El a făcut atât de multe pentru a o salva pe Young, cum ar fi momentul in care l-a lovit pe Dr. Kwak pentru Young. El se gandea „De ce nu mă înțelege, în ciuda a tot ce am facut? Ea baga de seama toate acestea? „Dar Oh Soo este definit anterior prin dragostea lui și el este un om foarte cool.”

image

Scriitarea Noh a menționat într-un interviu că Jo In Sung  în timpul unei pregatiri  pentru o scena a lăsat-o foarte impresionata, care a fost acea scena?

„Este vorba despre scena in care beam soju cu Hee Sun. Scriitoarea Noh a petrecut doua zile și jumătate pentru a scrie aceasta scena, si aproape ca i s-a facut rau.  Ei i-a fost greu sa scrie aceasta scena si chiar si eu am fost destul de deprimat cand am citit-o deoarece eu trebuia sa o pacalesc pe Hee Sun. Și când am ajuns la partea „Hee Sun spune: te-am iubit „, ea se uita singura.” emoțiile m-au lovit din senin, și m-am simțit ca un nebun. Scriitoarea Noh a oprit pregatirile pentru scena și a zis, „Să trececem peste. Cred că știm cu toții cum va fi partea asta. Fara lecturarea scenariului, fara antrenament. ‘”

Este o situație rară! În mod normal, unui scriitor i-ar face  placere sa provoace emotii si sentimente puternice actorilor, ea te-a oprit? …

„De fapt, am crezut că această scenă va fi ultima pe programul zilnic, nu mă așteptam să fie prima scenă din zi. Am filmat aceasta scena in interior dimineața. Acest lucru nu il poate face un om! Sa faci pe cineva sa plânga imediat dupa ce se  trezeste … (rade) Chiar dacă eu sunt actor, chiar dacă primesc remunerație pentru ceea ce fac, acest lucru este pur și simplu prea mult!  Am nevoie de timp pentru a-mi transfera toate emoțiile de la prima scenă a zilei. Chiar am planificat să joc acea scena cu ajutorul sojului asta în cazul în care s-ar fi filmat pe timp de noapte, deoarece acesta m-ar fi putut ajuta la prestatia mea. Dar cum aceasta a fost prima scenă de dimineața, nu am putut bea. Din fericire, a durat doar un cut! ”

image

Ai mai intampinat dificultati la vreo scena din drama?

„Scena în care am urcat-o pe Oh Young până pe deal, a luat fotografia și a zis:” Astăzi este ziua în care te voi abandona”. A fost cel mai dificil. Când rezistență mea fizica era la pamant. Dacă verifici programul meu din acea zi vei vedea numai „Oh Soo”, „Soo Soo Soo Soo Soo Soo Soo Soo”. Atunci am avut cele mai multe scene, și am avut si limita de timp pentru filmat. Sunt atât de recunoscător că directorul mi-a tolerat toate neajunsurile. ”

image

3 gânduri despre &8222;[Interviu①]-Jo In Sung-Dragoste neasteptata&8221;

Lasă un răspuns

