Interviu(2)- Jo In Sung-Dragoste neastaptata

image

In alta ordine de idei…care scena ti-a placut cel mai mult?

„Cred că cea în care telefonul mobil a lui Oh Young a fost furat de huligani, și am tras  capul unuia dintre ei pe perete. Este scena pe care fiecare actor vrea să o încerce odată. (Rade). Alta scena care mi-a placut foarte mult a fost cea în care Oh Young a spus, „ceea ce poti face pentru alții nu este iertarea ci confortul.” Îmi place această replica atât de mult… am plâns non-stop atunci când am auzit-o pe set. Și scena din ultimul episod a fost prea dureroasa.”

image

Există o mulțime de cadre apropiate ale feței și mâinilor…

„Am făcut multe pentru asta. Datorită actoriei, mi s-a facut manichiura pentru prima dată. (Rade) Când am filmat pentru „Spring Day”, directorul mi-a spus că trebuie să-mi lase mâinile în afara cadrului. Nu l-am înțeles. Apoi mi-a spus ca mâinile mele au tendința de a se deplasa atunci când joc. Nu mi-am dat seama. Cred ca Directorul Kim Kyu Tae trebuie să fi observat. ”

„Jocul de mână este de fapt cireasa de pe tort, în acest caz. Este un pic ciudat sa pun mana pe fata lui Young. Deci, ar trebui să mișc mâinile în funcție de schimbările si starile emoționale. Nu mi-am luat timp suplimentar pentru a planifica pentru acest lucru. Ideile vin pe moment când joc. Dacă vreau să-mi exprim emoțiile pe fata, acesta pot fi mai puternice. Dar dacă pot schimb sa transmit emotiile cu ajutorul mainilor, acesta va arata mult mai echilibrat. Cred că directorul s-a descurcat bine „.

image

-Cum era de asteptat, scena cu vata de zahar a devenit un subiect fierbinte, cum te-ai simtit cand ai facut-o?

„Am petrecut două zile doar la această scenă. Prima dată nu a ieșit grozav, așa că am încercat din nou. La început am fost genul „Ce-i asta?” Directorul Kim a spus să ne dea doar o prima incercare. El este regizorul care a creat sarutul „Candy” în „Iris” la urma urmei, deci cred că este scopul luo sa iasa scenele cat mai estetice. ”

„Dar nu este un sărut, doar stai acolo și se confruntă cu o vată de zahăr. (Jo In Sung brusc se ridică de pe scaun, s-a aplecat un pic, si a stat acolo în liniște.) M-am simțit foarte ciudat, și i-am spus regizorul, „Ar fi bine să aiba un aspect fierbinte!” Amândoi aveau pielea ca de găină de la această scenă. Directorul Kim este un om cu previziune. Dupa ce a fost difuzat serialul, afacerile cu vată de zahăr trebuie să fie mai bune acum. (Rade) ”

image

-În haine lungi și jartierele pe care le-ai purtat în drama sunt foarte populare în ultimul timp, a fost sugestia ta?

„Uneori cred ca vizualizarea și definirea unui caracter prin hainele sale este esențiala. Oamenii vor crede  ca acesta este Oh Soo. Nu trebuie să facă doar de dragul de a arata bine, ci să lase privitorului o impresie vizuală a caracterului. Oh Soo a purtat o mulțime de haine lungi, costume bordo, jartiere, etc. .Purtand o  mulțime de culori mai puțin frecvente, Oh Soo hrănea la inceput  imaginatia telespectatorilor ca un Casanova. Vazand costumele pe care le poarta, privitorul va înțelege rolurile mai repede. ”

image

image

image

https://simplesteph.wordpress.com/2013/09/05/interviu%E2%91%A0-jo-in-sung-dragoste-neasteptata/

Un gând despre &8222;Interviu(2)- Jo In Sung-Dragoste neastaptata&8221;

Lasă un răspuns

