10 ani de „Giuvaerul Palatului”!

Azi a avut loc a 10-a aniversare a serialului MBC, „Dae Jang Geum” !!!

Povestea despre o bucatareasa de la Curtea Chosun care trece prin multe greutati pentru a deveni primul medic regal feminin a captivat telespectatorii în aproximativ 90 țări și a marcat epoca de aur a „Valului Coreean”.

Pentru a marca aceasta aniversare, actrita Lee Young-ae a acordat un mic interviu.

„” Dae Jang Geum „a fost o mare onoare pentru mine”, spune actrita de 42 de ani. „Cred că a fost iubita aceasta drama atât de mult, deoarece fiecare element a fost perfect, și a purtat un mesaj universal de speranță”.

Care a fost momentul cel mai memorabil atunci când filmati drama?

„A fost foarte frig si nu am dormit prea mult. A fost  greu să memorez toate replicile în aceste circumstanțe. Ce a fost grozav a fost faptul ca ne-am dus peste tot în această țară. Eu încă mai am amintiri vii ale oamenilor primitori de oriunde ne-am dus „.

Ai fost dezamăgită cand ai fost  înlocuită, în scenele de gătit?

Am primit chiar și un certificat de la Institutul Coreean Royal Cuisine, înainte de a incepe filmarile. Am făcut scenele de gătit în stadiile incipiente, dar după ce am fost dusa de urgenta atunci când m-am tăiat, am avut  nevoie de un stand-in. Dar am învățat multe despre mancarea coreeană, astfel încât, uneori gătesc preparate din bucătăria regală ca Sinseollo (un fel de mâncare din carne și legume) acasă. Am primit pregătire foarte bună în tăiere și am invatat sa folosesc mai bine cutitele datorită dramei „.

Datorită spectacolul, Lee s-a intalnit cu Aung San Suu Kyi, laureat al Premiului Nobel și liderul opoziției birmaneze, atunci când a vizitat Coreea la începutul acestui an. „Lee a spus:  m-am bucurat foarte mult de spectacol. Am putut simți popularitatea teatrului ori de câte ori m-am dus peste hotare. Chiar și acum, când merge pentru o plimbare cu soțul meu in Itaewon, turistii straini mă recunosc. Acum, că sunt căsătorita și mamă, am devenit mult mai relaxata și îmi pare rău   ca nu am fost prea buna cu fanii străini când era apogeul carierei mele „.

Lee a fost absenta de pe marile ecrane de la ei ultimul film „Sympathy for Lady Vengeance” în 2005.

„Nu am avut viața privată în 20 de ani și 30 de ani pentru că am fost atât de concentrata pe munca mea, așa că m-am căsătorit târziu (în 2008). Am fost ocupata fiind casatorita si am devenit mama, și am vrut să-mi petrec timpul cu familia mea. Nu am putut face nimic altceva cu adevărat, pentru că am fost atât de fericita in ultimele 30 de luni alaturi de gemeni „.

Familia ei s-a mutat intr-o casă la țară în Yangpyeong, provincia Gyeonggi, cu aproximativ un an în urmă. „Sunt foarte fericita sa traiasc ca o mamă obișnuită în Yangpyeong. Cresc salata verde și-mi hrănesc copiii cu alimente de sezon. Va trebui să ma gândesc serios la educația lor, atunci când vor fi mai mari, dar acum eu doar ii las sa se distreze în natură „.

Recent, Lee a fost numita „Ambasador al Păcii”, si se ocupă de publicarea valorii de mediu și potențialul zonei demilitarizate care separă cele două Corei.

„După ce am devenit mama, mi-am dat seama cât de prețioasa este pacea. Nu aș cere altceva, doar sa poata trăi sănătos într-o țară pașnică copiii nostri. Deci, cu această responsabilitate în minte, am acceptat”.

Actrita in prezent lucrează la un documentar gastronomic programat să fie difuzat în luna ianuarie a anului viitor. Când  va fi din nou full-time?

„Aș fi fericita daca as obține un rol în orice moment în cazul în care este un film bun sau un proiect TV. M-am gândit, poate că ar fi distractiv sa facem un film independent despre viața mea în mediul rural.”.

Sursa: http://english.chosun.com

 

Lasă un răspuns

