Lee Min-ho-un ultim concert „My Everything”

Lee Min-ho le pregateste fanilor sai (ma numar printre ei) o mare surpriza: un ultim concert in Seoul in cadrul seriei “My Everything” in Ianuarie.

Fanii au ramas putin dezamagiti dupa ce in luna Mai, acesta a concertat o singura data in Korea. Cei care fac pate din stafful lui Lee Min au mentionat faptul ca acest ultim concert trebuia sa aiba loc mai devreme in Korea, insa din cauza programului incarcat al actorului, acesta a fost anulat…

Lee Min-ho a transmis si un mesaj fanilor: „Crearea momentelor speciale alaturi de fani mi-au dat mereu energie.”

Ultimul concert in cadrul „My Everything” va avea loc in Seoul pe 18 Ianuarie…

Pana ajungem noi in Korea, sau pana vine Lee Min-ho in Romania, eu zic sa ne multumim cu melodiile acestuia de pe YouTube…

3 gânduri despre &8222;Lee Min-ho-un ultim concert „My Everything”&8221;

  1. lucia hozu zice:

    Din ceea ce am citit si vazut legat de evolutia lui Lee Min Ho imi pare ca DESTINUL a fost de partea lui…tocmai de aceea a facut sa existe mii de FANI in jurul lui….Sunt incantata ca pot sa-mi exprim un gand de bine legat de EL …..SPOR SI NOROC pe mai depatte in creearea unei personalitati complexe…..

    • Stephania zice:

      Pai deocamdata este cel mai bine platit actor coreean, ceea ce inseamna ca e cel mai popular actor….iar faptul ca mai si canta…asta a atras si atrage din ce in ce mai multi fani! si nu am zis nimic de aspectul lui … cum sa nu fii fanul lui?!

Lasă un răspuns

