Premiile SBS

Am sa incep prin a va spune, din nou „La multi ani si toate cele bune in noul an!!”

Asa cum ne-au obisnuit coreenii, dupa un an cu o multime de drame pur si simplu superbe a sosit timpul rasplatei: ieri a avut loc Gala Premiilor SBS! Cei care au avut putin timp liber au putut urmari aceasta gala live! Lee Hwi-jae, Lee Bo-yeong si Kim Woo-bin au fost pe post de MC si si-au facut destul de bine treaba deoarece au stiut sa intretina atmosfera facand glume mai tot timpul. Tot pentru buna-starea spectatorilor si al telespectatorilor Hyorin a cantat melodia “You Make Me Crazy”din drama “Master’s Sun”, a fost un moment de magie, un scurt revision a dramei „The Heirs”  dar si un filmulet cu o parodie a dramei“I Hear Your Voice” fapt ce a starnit hohote de ras in randul invitatilor!

Premiile s-au „impartit” astfel:

 Marele premiu(Daesang Award)-Lee Bo-yeong („I Hear Your Voice”)

Screen shot 2014-01-01 at 1.21.57 AM

 

Premiu special SBS-Jo In-Seong („That Winter, the Wind Blows”)

Screen shot 2014-01-01 at 1.13.28 AM

Premiul de TopExcelență, miniserie

  • So Ji Sub (Master’s Sun)

Screen shot 2014-01-01 at 1.18.10 AM

  • Song Hye Gyo (That Winter, The Wind Blows)(nu a fost prezenta la ceremonie)

Premiul de TopExcelență, drama medie

  •  Lee Min Ho (The Heirs)

Screen shot 2014-01-01 at 1.19.31 AM

  •  Lee Yo Won (Empire of Gold)

Screen shot 2014-01-01 at 1.19.22 AM

Premiul de Top Excelență-full drama

  • Jeon Kwang Ryeol (Passionate Love)
  • Nam Sang Mi (Goddess of Marriage)

Premiul de Excelență, miniserie

  • Lee Jong Suk (I Hear Your Voice)

Screen shot 2014-01-01 at 1.20.37 AM

  •  Sung Yuri (Birth Secret)

Screen shot 2014-01-01 at 1.20.28 AM

Premiul de Excelență, drama medie

  • Sung Dong Il (Jang Ok Jung, Live by Love)

Screen shot 2014-01-01 at 1.25.18 AM

  • Park Shin Hye (The Heirs)

Screen shot 2014-01-01 at 1.25.29 AM

Premiul de Excelență, full drama

  • Kim Ji Hoon (Goddess of Marriage)
  •  Wang Bit Na (Two Women’s Room)

 

New Star

Lee Da Hee (I Hear Your Voice)
Kang Min Hyuk (The Heirs)
Kim So Hyun (Suspicious Housewives)
Seo In Guk (Master’s Sun)
Kim Yoo Ri (Cheongdamdong Alice, Master’s Sun)
Lim Ju Hwan (Ugly Alert)
Jung Eun Ji (That Winter, The Wind Blows)
Kim Ji Won (The Heirs)
Kang So Ra (Ugly Alert)
Choi Jin Hyuk (The Heirs)

Premii speciale de actorie

  • Jeong Eun Woo (Stranger)
  • Kim Mi Sook (Case Number 113)

Full Drama
Jang Hyun Sung (Goddess of Marriage)
Jang Young Nam (Goddess of Marriage)

Drama medie
Lee Hyo Jung (Jang Ok Jung, Living by Love)
Kim Sung Ryung (The Heirs)

Miniserie 
Jung Woong In (I Hear Your Voice)
Kim Mi Kyung (Master’s Sun)

Cel mai bun cuplu 

Lee Min Ho si Park Shin Hye (The Heirs)

Premiul pentru cel mai bun producator

Lee Bo Young (I Hear Your Voice)

Premiul special pentru realizarile de-a lungul vietii

Kim Soo Mi

Screen shot 2014-01-01 at 1.26.40 AM

 

Top 10 cei mai buni actori

Screen shot 2014-01-01 at 1.10.36 AM

Jo In Sung (That Winter, The Wind Blows)
Nam Sang Mi (Goddess of Marriage)
Lee Jong Suk (I Hear Your Voice)
Park Shin Hye (The Heirs)
So Ji Sub (Master’s Sun)
Kim Woo Bin (The Heirs)
Lee Yo Won (Empire of Gold)
Lee Min Ho (The Heirs)
Lee Bo Young (I Hear Your Voice)
Song Hye Gyo (That Winter, The Wind Blows)

Premiul de popularitate

Lee Min Ho (The Heirs)

Cel/cea mai bine imbracat(a)

Lee Min Ho

Daca e sa tragem o linie, observam ca Lee Min Ho a primit cele mai multe premii(5) , urmat de  Lee Bo Young si Park Shin Hye (cate 3)

 

Un gând despre &8222;Premiile SBS&8221;

Lasă un răspuns

