Lee Min Ho-Interviu (partea 1)

Daca v-a lipsit Lee Min ho, iata prima parte a celui mai recent interviu pe care l-a acordat revistei “Star1”!

Este a doua oara cand ai rolul unui elev “de bani gata”, dupa “Boys Over Flowers”. Te-ai simtit  impovarat cand ai jucat un rol similar?

Personajul a fost total diferit fata de Goo Joon Pyo din BOF. Lucrul pe care l-au avut in comun a fost faptul ca ambii s-au nascut in familii bogate. Cu aceasta exceptie, au avut o directie diferita de la inceput. Am incercat sa fiu Kim Tan inainte sa inceapa filmarile pentru drama. Tan a fost un elev de liceu pe care l-am incercat din nou dupa BOF, asa ca am fost curios si ingrijorat  in legatura cu imaginea pe care urma sa o am cand purtam uniforma. Oricum, am decis sa accept rolul deoarece am crezut ca ar putea fi cel pe care pot sa-l iau inainte sa inaintez in varsta.

“Oare, te plac?” Replica lovey-dovey care e pe buzele tuturor telespectatorilor. Cum a fost?

Cand am primit scenariul, am simtit ca era ceva nou.  Este o modalitate de a iti destainui dragostea fata de cineva, putem exprima  ce e in inima noastra, de ce nu pot sa gandesc asa? M-am gândit la lucruri de genul acesta. Oricum, cand cei din staff au citit prima data aceasta replica, credeau ca a fost o greseala de scriere. (Rade)

Cum a fost sa lucrezi cu scriitoarea Kim Eun Sook, care e cunoscuta pentru felul ei de a scrie meticulos si detaliat?

A aruncat  o minge rapida.  Am simtit pentru prima data ca am cunoscut-o.  Am lucrat in armonie si ne-a tratat cu onestitate. De fiecare data cand primeam scenariul, ma intrebam cum o sa fie finalul dramei. O consider o persoana cu o capacitate incredibila, pe care nimeni nu si-o poate imagina.

Scena in care tu si Park Shin Hye va sarutati a fost subiect de discutie pentru fanii dramei. Nu te-ai simtit rusinat ?

Au fost multe scene dulci in “Heirs”. Am crezut ca trebuie sa exprim ceea ce simte Kim Tan in diferite scene, prin sarut  si mici expresii de afectiune, nu sa fiu timid. Aceasta a fost ingrijorarea mea.  Cand am filmat scena cu sarutul din depozitul cu vin, acel loc mic era aglomerat cu cei din staff. Imi amintesc ca ochii lor straluceau deasupra capului meu in spatele unui dulap si a usii, asadar, cum m-am putut simti… (Rade)

Cum a fost sa lucrezi cu Park Shin Hye?

Deja ne cunoscusem deoarece am filmat in 2009 o reclama. Shin Hye este cu siguranta propriul ei sef,  asa ca lucrurile care ii plac dar si cele care ii displac  sunt evidente.  A lucrat din greu si cu toata pasiunea. Si am fost multumit ca a tratat stafful si pe ceilalti actori bine si ne-a permis sa lucram usor cu ea. Imi plac farsele si ea le-a acceptat, asa ca a fost totul bine.  A fost de asemenea si un bun ajutor.

Ai castigat 5 premii la SBS Acting Awards pentru “Heirs”.

A fost o mare placere pentru mine. Am vrut ca drama sa fie primita cu multa dragoste, asa ca am fost foarte entuziasmat sa primesc premiile. A fost minunat sa simt ca oamenii stiu ca am muncit din greu pentru aceasta drama si ca am primit recunostinta telespectatorilor. Speciale au fost cele trei premii primite de la fani deoarece m-au facut sa cred ca sunt un actor binecuvantat.

Au fost o multime de actori care sunt de aceeasi varsta cu tine in “Heirs”.  Iar voi ati primit recenzii bune despre armonia in care jucati. Inca mai tineti legatura?

De multe ori ne contactam dar suntem cu totii prea ocupati ca sa ne intalnim. Sper ca ne vom face timp pentru o intalnire.

In “Heirs” au fost multe scene pline de actiuni si replici dulci. Nu a fost plictisitor?

Este adevarat sa am fost nefamiliarizat cu acest concept de replici dulci deoarece a fost diferit fata de experienta mea. Oricum, Kim Tan care tine la iubirea lui poate spune aceste replici asa ca a trebuit sa fiu ca el.  Actiunea sa neconditionata, pare rece pentru mine, pentru un barbat.

Esti incredibil de popular in China,  atat de mult incat te considera o divinitate iar celebritatile din China te  invidiaza. Care este secretul tau?

De la “Boys Over Flowers”, “City Hunter” si acum “Heirs” am fost iubit de telespectatorii care urmareau aceste drame si au iubit personajele pe care le-am jucat. Cred ca asta e puterea dramelor koreene.  Am aparut trei ani in media din China si usor usor ne-am apropiat.

Sfarsitul primei parti!

Un gând despre &8222;Lee Min Ho-Interviu (partea 1)&8221;

Lasă un răspuns

