Interviu-Jeon Ji-hyeon

Actrita Jeon Ji-hyeon a castigat marele premiu la Gala Premiilor Baeksang Arts . Cu lacrimi in ochi, aceasta a spus „Simt ca bataile inimii mele se aud in toata sala”. Ji-hyeon a revenit dupa 14 ani, dand nastere personajului din drama „My love from the Star”, Cheon Song Yi, rol pe care nimeni altcineva nu il putea interpreta mai bine. (cine a vazut drama, ma va intelege). Drama a produs un nou val Hallyu in intreaga lume pentru prima data dupa „Jang Geum”.

Sa te intorci dupa 14 ani, cred ca te simti diferit …

„Do Min-joon, Kim Soo-hyeon-I, multumesc ca nu te-ai intors pe steaua ta, si pentru ca ai ramas cu mine. Haideti sa mai facem unul in curand. Multumesc tuturor fanilor. Ii sunt recunoscatoare scriitoarei  Park Ji-eun ca mi-a oferit un asemenea cadou. Lui  Jang Tae-yoo si intregului staff le multumesc ca au creat cea mai buna drama de pana cum!

Te asteptai sa castigi?

Nu ma asteptam la Marele Premiu. Speram putin la premiul de cea mai buna actrita. Am venit ieri aici si am vazut ca nu s-a dat prea multa importanta dramei „My love from the star” asa ca nu ma asteptam la nimic dar a fost…de-a draptul neasteptat.

Ai plans.

Nici nu imi amintesc daca am plans sau nu. Nu mai stiu ce am facut pe scena. Cred ca am avut o multime de motive sa plang.

La cine te-ai gandit prima data cand erai acolo cu trofeul in mana?

Cred ca la seful meu si la toti cei care au oferit atata dragoste acestei drame.

Cum sarbatoresti in aceasta seara?

Voi lua cina cu cei care au facut  aceasta drama posibila.

 

 

 

Lasă un răspuns

