Concurs Lunafly!

Consursul s-a incheiat, iar fericita castigatoare este Alexandra Maria! O fata timida (dupa cum chiar ea spune) care si-a dorit nespus de mult sa-si vada idolii!

Iata comentariul castigator:

„Sunt mai timida de fel si deseori nu prea imi gasesc cuvintele,asa ca voi scrie de ce imi place Lunafly in cateva cuvinte simple…Am aflat de aceasta trupa de la cea mai buna prietena a mea si la inceput ascultam doar o singura melodie de a lor,nu stiu de ce dar imi era frica sa nu ascult o melodie care chiar nu mi-ar placea si sa renunt la trupa respectiva,aceeasi greseala care am mai facut-o.In scurt timp mi-am luat inima in dinti si am ascultat toate melodiile lor…sunt pur si simplu geniale si emana originalitate.Prietena mea merge la concert,dar cand am vrut sa imi cumpar bile nu mai erau in stoc.Mi-as dori enorm sa castig acest bilet si sa imi intalnesc idolii ” 

In aceeasi nota timida, cand a aflat ca a castigat biletul aceasta a spus: „Multumesc tuturor pentru aceasta bucurie care mi-a-ti facut-o.Nici nu ma gandeam ca am sa castig…am scris comentariul fara nicio speranta,dar cand am aflat nu mi-a venit sa cred.Imi pare rau pentru cei care nu au castigat,dar aceasta a fost ziua mea norocoasa si odata v-a veni si ziua lor .”

Intr-adevar, cei care nu au castigat de data aceasta, poate vor mai avea o sansa data viitoare! 화이팅 ^_^!!!

 

 

Lasă un răspuns

