Jang Hyeok- Confesiuni la finalul dramei „Fated to love you”

Actorul Jang Hyeok a spus cateva cuvinte despre finalul dramei „Fated to love you” (Incredintat sa te iubesc):

„Sunt incantat si totusi dezamagit. Ma intreb daca am sa ma mai intalnesc vreodata cu acesti oameni si daca vom mai crea ceva atat de bun ca aceasta drama.”

” Sunt fericit ca am cunoscut-o pe Jang Na-ra, pentru ca am petrecut mult timp impreuna si pentru ca ne-am inteles atat de bine. M-am distrat foarte mult si sunt profund recunoscator tuturor celor care au facut posibila realizarea acestei drame. 

” In cele din urma, le multumesc celor care au vizionat drama „Fated to love you” si sper sa le placa pana la capat”.

Jang Hyeok a avut rolul lui Lee Gun. Ultimul episod a fost difuzat astazi la ora 10 in Coreea de Sud.

 Am urmarit si eu „Fated to love you” si o recomand tuturor ^_^. Voi reveni cu mai multe detalii despre drama in curand. 

Lasă un răspuns

