Korean Cultural Festival 2014

Ieri, la Universitatea Romano-Americana a avut loc primul festival coreean din Romania! Am avut onoare de a fi invitata la acest eveniment la care am luat parte cu mare placere. Celor care au participat vreau sa le multumesc, deoarece astfel am aflat ca nu sunt chiar atat de putine persoane pasionate de Coreea…si iata ca pasiunea ne-a indrumat pasii in acelasi loc: la Korean Cultural Festival. Un cuvant care sa descrie evenimentul de ieri :SPECTACULOS! Am simtit ca am fost teleportata intr-o alta lume, doar pentru 5 ore (din pacate) . Meritul este al organizatorilor carora le multumim din toata inima si asteptam cu nerabdare un nou festival!

Deoarece cuvintele sunt de prisos, las pozele sa vorbeasca!

1 2 3 4 5 6 7 i IMG_7164 IMG_7177 IMG_7193 IMG_7198 IMG_7206 IMG_7211 IMG_7214

Mai multe poze aici !

Lasă un răspuns

