LA MULTI ANI!

Dupa ce am aruncat o privire inapoi peste cele 365 zile / 31 536 000 secunde [ :)) ] mai exact asupra anului care tocmai si-a incheiat „misiunea”, am tras o linie si am constat ca 2014 mi-a adus ceea ce mi-am dorit! (chiar mai mult decat ma asteptam). A fost un an al realizarii pe plan profesional…sau mai bine zis scolar :)) Evenimentele cu o mare insemnatate ar fi urmatoarele:

*incheierea cu brio a unei etape importate din viata mea-liceul ✓

*promovarea examenului de bacalaureat ✓

*admiterea la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine (sectiile neogreaca-coreeana) ✓

*castigarea unui premiu in cadrul concursului international „To me Korea is…” si proiectarea filmuletului de participare in cadrul unui festival Coreean ✓ 

Pasesc in Noul An cu alte asteptari si dorinte pe care sper sa le indeplinesc in urmatoarele 365 de zile…364 de acum :)) Vreau sa cred ca voi reusi! La urma urmei nu ne costa nimic sa speram, sa visam si sa credem cu adevarat in aspiratiile noastre! Imi propun ca in 2015 sa fiu mult mai increzatoare in fortele proprii si sa ma bucur de fiecare clipa! Asta va doresc din tot sufletul si voua, un an minunat, bogat in impliniri, plin de realizari si succese!

새해 복 많이 받으세요! La multi ani!!!!

Lasă un răspuns

