Lee Jong-suk -dorit in numeroase reclame

Lee Jong-suk a inceput sa devina din ce in ce mai popular.

Influența sa în industria publicitatii a fost recunoscută în Coreea, China și Asia de Sud-Est.

Imaginea de model, credibilitatea și influența asupra publicului indeamna diverse agenții de publicitate „să pună mâna pe el” pentru a le promova produsele.

h-vert tumblr_nj8iwurTgC1sl7awmo1_500 tumblr_nj906mSv8B1sl7awmo3_1280

Lee Jong-suk in prezent este imaginea Millet și Shilla Duty Free. Promoveaza Lock Coreea, China, Taiwan, Indonezia și Vietnam, face reclama la BBQ și ochelari marca Oakley. A fost model pentru Skin Food timp de 2 ani și pentru Embio în Coreea și China.

Reclamele in care apare au efecte imediate, vânzările crescand semnificativ.

O agenție susține, „Există multe motive pentru care il alegem Lee Jong-suk. Unul dintre ele este faptul că e popular în cele mai multe zone din Asia, datorita succesului pe care l-au avut dramele in care a jucat. Este un actor favorabil”.

Zilele acestea Lee Jong-suk este la Shanghai pentru a se intalni cu fanii sai.

tumblr_nkn45cTK471sl7awmo1_1280  tumblr_nj88dicB1T1sl7awmo1_r1_1280  tumblr_ngem6nLAxS1sl7awmo4_1280 restmb_jhidxmake Oakley_6 lee-jong-suk-x-oakley Lee-Jong-Suk-for-MVIO leejongsuk_locklock lee-jong-suk_1427122658_20150323_LeeJongSuk_ParkShinHye3 Lee_Jong_suk_cover ibvc1Q9bPivZkx

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s